Torsdag

Godmorgon !
Hur är det med er alla idag ?
Med mig är det ganska bra. Har en ganska okej dag idag med. Börjar med engelska, då jag och jessica ska läsa upp vår otroligt fina sommardikt. Sen fortsätter jag med franska. Har pluggat som fan till den så det ska nog gå bra =) Musik efter det, förra gången var det roligt i alla fal. Och IUP med våra mentorer lär ju inte bli sådär jätteansträngande...;p
Efter det har jag bara idrott och SO kvar. Sista idrotten den här veckan. Det kan man i alla fall glädjas lite åt ...

Och ikväll klockan sju ska jag på sån välkomstgrej med konfan. Ska bli kul att se vilka som går i min grupp ... och i de andra med för den delen ;)



Såhär ser jag ut idag =)

Nu måste jag kila Puss !


Kommentarer
Postat av: Simon Kronberg

Du, vilken kyrka konfermerar du dig i, och får jag va med i din grupp OM jag gör det ? ;) <´3

2008-08-28 @ 19:02:43
Postat av: hannah

jag går i torsdaggruppen på arken xD

2008-08-28 @ 21:42:58
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0