Tidig torsdag...

Usch, usch vad tidigt det är. Jag har dessutom varit vaken sen klockan halv sju. Gääääsp.
Jag börjar skolan klockan 8.15. Hallå. Det borde vara förbjudet.

Nu sitter jag här och har precis ätit frukost och sminkat mig. Hm, nu måste jag bara hitta något att ha på mig. Tror jag tar rosa jeans. Men jag lägger in dagens outfit senare idag.

Nej, fyfan vad trött jag är. Fast jag ska väl inte klaga.Bland mina kompisar är jag den som börjar skolan sist. Olivia och Susanna började igår och Nicolina började redan i måndags (?!)

Nej, nu börjar det verkligen bli dags att klä på mig och fixa håret. Sen bär det av till skolan.
Efter skolan drar jag till stan med Jessica för en fika på Espresso House.
Hörs efter det om inte innan.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0