Tidig onsdag...

Usch, vad tidigt det är. Hela min kropp protesterar och vill tillbaka till min sköna varma säng här bredvid mig, Fast på något sätt är det ändå skönt att gå upp tidigt. Att liksom komma igång. Så man inte ligger och sover bort hela dagen. Även om det känns väldigt lockande just nu.

Idag ska jag med Felicia till sjukhuset för att kolla en sak. Tror inte hon vill att jag ska skriva här vad det är för något men jag hoppas verkligen inte att det är något allvarligt.
Efter det sticker vi nog och äter lunch någonstans.
Mys =)

Jag hade en väldigt konstig dröm i natt förresten. Jag drömde att jag gjorde av med alla min pengar. Och sen var jag fattig. Vad betyder det? Kommer jag göra av med alla min pengar idag? Eller är jag rädd för att de ska ta slut...Hm.

Jaja, nu måste jag göra mig i ordning. Tror jag hinner blogga en gång till innan vi sticker.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ingen fara, som tur var det ju inget dåligt med det :) JAG ÄR GLAD! ;D

2008-08-20 @ 13:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0