Storm ...

Fyfan vad det blåste igår!  Det blåste så mycket att taket på min kanins bur (hon står utomhus) blåste av! Tur då att jag har en sån bur som man har till innekaniner som hon fick vara i, i mitt rum, resten av kvällen och natten. Det var jättemysigt att ligga och sova och höra hennes gnagande på en morot och hur hon föste runt spånen och matskål och allt. Fast i morse låg det ju spån som hon hade sprätt runt med i hela mitt rum. Så det var bara till att sätta igång att storstäda. Både till kanine där ute ,eftersom det var alldeles blött där, och till mig själv.

Idag har jag varit på Väla och köpt en ny matskål till Nelli. Hade egentligen inte tänkt köpa något men den här var så söt att jag inte kunde motstå den. Dessutom behövde hon en ny.
Sen har jag suttit och spelat Sims och läst. Var på bilioteket igår och lånade tre böcker "För bra för att dö" av Christina Wahlden, "Hemsökt, älska dig till döds" av Meg Cabot och "Snygg" av Joyee Carol Oates.
Har redan läst "För bra för att dö" och halva "Hemsökt" . Mycket bra böcker båda två, Det finns ju många fler i "hemsökt-serien" så där har jag många härliga böcker framför mig.

Kunde inte blogga igår för mitt internet hade bestämt sig för att det var "reta hannah-dagen" och vägrade fungera. Det brukar bero på att anslutningen till det trådlösa nätverket inte fungerar men det var anslutet och statusen var "utmärkt".
Hm... det måste spöka...

Nej, nu ska jag nog gå och göra en kopp vaniljte och läsa lite till =)
Vi hörs i morgon. Skriver nog några rader hemma hos Olivia i morgon kväll.

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0