Spöket i mitt rum

Nu är jag rädd på allvar. Det spökar i mitt rum. Dvd:n öpnnar sig själv när den inte ens är på, och jag hör skrapljud och sånt. Skitläskigt. Det enda som hjälper är att lyssna på Måns sommarprat som jag har laddat ner. Då känns det som att han pratar med mig och då känner jag mig inte ensam.

Har varit utan internet jättelänge nu. I hela två dagar. Fattar ni vad hemskt?! Nej, men man tänker faktiskt inte på hur mycket man faktiskt använder internet hela tiden förrän man är utan det...

Idag har jag i alla fall vart hemma hos Nicolina. Vi kollade på Lost & Delirious. En mycket bra film faktiskt. Om än lite konstig emellanåt. Det var i alla fall jättekul att träffa Nicolina igen. Det var längesen sist.

Nej nu ska jag försöka komma in i min otroligt tråkiga bok.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: jessica

remeber, de flesta spöken är snälla ;><3

2008-08-09 @ 00:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0