Söndagar är trista dagar...

Han tyvär inte blogga mer i går kväll eftersom Olivia och jag bestämde oss för att stänga av datan för en gångs skull. ´
Men jag ska berätta vad vi gjorde i går nu i ställlet så blir det bra ;)

Jo. Olivias föräldrar skúlle ha förfest här innan de stack på femtioårsfest. Och då fick jag och Olivia agera bartendrar. Det var faktiskt ganska kul att stå och hälla upp välkomstdrinkar och gå runt och fråga om påfyllning..
Efter det var vi skithungriga så vi satte igång med potatisgrattäng (min och Olivias stooora kärlek) och kyckling med bacon. Sen hade vi romantisk middag med tända ljus och allting. Fast hennes bror satt och åt i rummet bredvid vid teven. Så vi fick stänga dörren. Jag menar på en romantisk middag vill man väl ändå vara ifred?
Fast då kändes det lite som att vi satt i en bur och käkade...Men, men, det var väldigt gott i alla fall.

Efter middagen blev det Harry Potter dags. Efter mycket funderande blev det Fången från Azkaban ;p
Det är enligt mig en av de bästa. Femman var värdelös i jämförelse med boken...

Jaja, nu är jag hungrig så jag tänte tvinga Olivia att äta frukost med mig.
Fast nu säger hon att det hade hon redan planerat.
jaja, Vi hörs sen när jag är hemma. Då kommer det lite bilder från igår med.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0