Söndag

Godmorgon!
Idag är det söndag. Det brukade vara en hatdag för mig, men idag känns den helt okej. Brukar ju vara för att det är skola nästa dag, men morgondagen känns också ganska okej. Förtuom idrotten då. Men jag har ju Jessica och Lisa, Vi får väl se till att ha kul. Jag hoppas bara att vi sätter igång att plugga ordentligt på måndag. I fredags satt vi bara och lyssnade när lärarna pratade om samma saker om och om och om igen.
Och efter skolan blir det kanske fika med Felicia på Espresso House. Eller på tisdag. Fast jag hoppas på i morgon.

Men nu måste jag kila iväg och göra mig i ordning. Idag ska jag och mamma åka till Väla och köpa lite grejer.
Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0