Shoppingrunda med Jessica och Lisa =)

Kom hem från stan för en liten stund sen. Det första jag gjorde var att sätta på tevatten. Fy fasen vad det är kallt för att vara augusti. Det enda som hjälper är en kopp vaniljte och en bra bok.

I alla fall, Idag har jag varit på stan med Jessica och Lisa. Vi gick rundor och tittade lite. Spenderade säkert en timme inne på Åhlens (perfekt affär där man kan hitta allt enligt Lisa) där Lisa och Jessica tittade på tights, halsband, hårfärg, nagellack och allt vad det var. Allt tittande resulterade till slut i vars en hårinpackning till Lisa och Jessica.
Vi var inne på Kicks så många gånger att de som jobbade där till slut skrattade jättemycket när vi kom in och bara : "hej ...igen =)". Fast till slut köpte jag faktiskt en ny foundation där. Min gamla är lite mörk.
Var också på biblioteket. Jag lånade andra boken i "Hemsökt"-serien, "Bryta om" och "The sisterhood of the travelling pants" Älskar systrar i jeans, Kan alla fyra böckerna nästan uttantill på svenska. Så jag tänkte att det kanske var dags att ge sig på de engelska nu.

Inne på KappAhl hände förresten en rolig sak. Jessica lurade Lisa att det fanns halsband på andra våningen bara för att hon ville åka rulltrappa. Så avslöjade hon det ungefär halvvägs upp, och då skrattade vi jättemycket. Precis då åker två killar i typ artonårsåldern förbi oss på väg ner och säger "NI verkar vara glada" Och vi svarar att vi är glada.
Då vill killarna vara med i vårt gäng och åker upp i rulltrappan igen. Men då åker vi ner. Sen förföljde de oss in på Vero Moda och tyckte att vi skulle ses på Stortorget sen för att inte splittra "gänget".
Hahaha xD

Men nu tänkte jag fortsätta läsa. Hörs ikväll, puss !


Här kommer förresten lite bilder från idag. Enjoy! ;)






Kommentarer
Postat av: jessica

hur kommer det sig att jag blundar på alla kort, hahaha <33

2008-08-09 @ 19:55:08
Postat av: hannah

du är vacker även när du blundar :)<3

2008-08-09 @ 22:36:45
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0