Shopping =)

Nu har jag precis kommit hem från Väla. Hittade en jättemysig, kort kofta inne på Gina Tricot. Så jag köpte den. Köpte också två par långa vantar. Ett par helt rosa och ett par rosa och svarta. Jättesnygga.

Sen behövde jag en väska som jag kan ha i skolan. För den väskan jag brukar använda är visserligen skitsnygg men lite för liten. Jag får verkligen pressa ner sakerna i den. Men jag hittade en snygg lite ... tönt/tant väska. Jag gillar den.
Inne på H&M köpte jag förutom väskan även en gul mössa. Skulle köpt en bodylotion också men jag hittade inte den jag ville ha ...snyyft. Den kommer inte komma in heller för det var tydligen bara någon slags sommargrej.
Jaja, jag får väl hitta en annan någon annanstans.


Här är allt jag köpt idag. Visst ser mössan och koftan supermysiga ut?
Jag älskar stickat :)

Nu ska jag nog läsa lite ett tag.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Simon Kronberg

HaHa, det var den väskan du menade ;) Jag tyckte den var rätt fin faktiskt (a) fjäsk men seriöst :)

2008-08-24 @ 20:22:40
Postat av: hannah

haha vad bra att du tycker det :D

2008-08-24 @ 20:28:49
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/
Postat av: Jessica

så shnyggaaa, spec mössan :D<3

2008-08-24 @ 20:35:46
Postat av: hannah

m jag älskar koftan :D<3

2008-08-27 @ 06:45:04
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/
Postat av: Olivia

Haaaaaaaaaaaaaaaaaannah :O Nu kom jag på en sak ! Jag har också dom vantarna :O oj oj oj :D

2008-10-04 @ 11:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0