Partytiiime ! =)

Nu är jag nästan klar med allt inför festen. Ska bara måla naglarna också. Och jag har tjugo minuter på mig så det blir preciiis.

jag har förresten pyntat mitt rum jättefint. Tre stor plancher med Måns Zelmerlöw finns nu vid min säng, varav en är signerad =)
Och en Tokio Hotel bild. Inte för att jag är fan, även om de låter helt okej, men jag tycker de ser väldigt bra ut. Tre av dem i alla fall ...

Här kommer min outfit för kvällen

Klänning från en butik i Göteborg som jag tror hette "Chelsea"
Armband från H&M
Guldhalsband som jag har ärvt
Silverhalsband som jag fått av Susanna och Olivia

Nu måste jag kila iväg och fixa till naglarna. Vi hörs kanske senare.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Simon Kronberg

Haha, Hälsa Susanna och Olivia och om jag känner nån mer ;) <´3

2008-08-22 @ 21:20:39
Postat av: hannah

det ska jag :D<3

2008-08-23 @ 11:19:56
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0