Olivia kommer och livar upp min söndag!

Stella kunde tyvär inte träffa mig idag. De skulle åka tillbaka till Göteborg nu. Men vi får höras på telefon och msn och sånt så ses vi kanske på höstlovet. Jag hoppas verkligen det i alla fall.

Men Olivia hade tråkigt idag och ville komma hit och hälsa på mig. Och det tackar man ju inte nej till direkt. Så jag ska hämta henne på stationen idag klockan fem i två. Känns som att det är en riktigt mysdag idag. Jag har inte ens orkat ta påmig ngt snyggt. Blev bara jeans och favorithooden.
Kanske att vi drar till Espresso House men det är så dyrt. Man blir ju fan ruinerad där. Sydn bara att där är så mysigt att man inte kan låta bli att gå dit,

Olivia kanske kan hjälpa mig att hitta en snygg kofta förresten, Smart av mig...

Jaja, nu ska jag snart gå.
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0