Mysdag

Hejsan !
Olivia åkte hem för en liten stund sen så mamma och jag åkte och handlade. Vi ska göra min favoriträtt potatisgrattäng ikväll och till det ska vi ha oxfilé. Oxfilé är egentligen lite för...maffigt kött för mig. Jag brukar inte gilla det sådär jättemycket, men vi köpte inte så stora bitar så det blir nog bra.
Och en Ben & jerry's råkade visst slinka med ner i korgen också. Ska man festa till det kan man lika gärna göra det ordentligt.

Tror jag ska lägga mig och kolla på en film nu. Något jag inte gjort på säkert ett år. Bara satt på en film helt ensam och legat och slappat. Brukar alltid bli jätteuttråkad av att titta på film, men idag känner jag verkligen för det.
Så vi hörs senare.
Puss!



Här är jag på min mysdag... =)


Kommentarer
Postat av: jessica

Och en Ben & jerry's råkade visst slinka med ner i korgen också -

hahaahah!

2008-08-23 @ 16:48:14
URL: http://jessyes.blogg.se/
Postat av: hannah

ooooops :o :p

2008-08-23 @ 20:02:53
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0