Måndag.

Idag är det måndag och jag är sjukt trött. Vaknade för ungefär en timme sen. Den timmen har jag spenderat vid datorn läst bloggar och pratat med Simon. Men nu känner jag att det är dags att komma igång här. Känns lite trist att jag är inne på de sista sommarlovsdagarna och inte har någonting planerat. Eller jo, i eftermiddag ska jag träffa Felicia. Skönt. Då behöver jag inte känna att jag bara sitter och degar. Nej, för jag sitter ju och degar och väntar på att Felicia ska sluta jobba.

Men nu börjar det bli dags att äta lite frukost och fxa till mig...Bara för att det är segedag behöver inte det betyda att jag tänker sitta i mjukisbyxor och ful frisry.
Chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0