Måndag =)

Blogg.se hade lite problem i morse så det blev inge inlägg då. Tyvär.
Det har liksom blivit som en vana för mig att blogga. Och när jag inte får göra det känns det jättekonstigt.

Idag har det faktiskt varit en helt okej dag. Vi sprang 100 meter på idrotten. Och det var hemskt. Jag sprang ungefär femtio mter bakom alla andra. Men en bra sak är att jag i alla fall inte blivit sämre sen förra året. Inte bättre heller i och för sig men men. Men trots det har det varit en bra dag.
Franskan verkar vara mycket svårare i år. Vilket är bra. Man måste ju ha lite utmaning. I fysiken förra året hade vi en jättekass lärare som bara prata och pratade och pratade (med sin myyycket tråkiga röst) i en timme och en kvart. Och skällde dessutom en massa om man inte fattade. Men i år har vi en jättebra lärare. Hon förklarade verkligen saker på ett sätt som man fattar och inte somnar av. Vilket är en klar fördel.

Men nu måste jag sticka. Ska möta upp Felicia för en fika på Espressp House.
Hörs sen
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Simon Kronberg

Jag sprang ungefär femtio mter bakom alla andra. <--- HAHAAH, jag kan sedet framför mig (a)<3

2008-08-25 @ 16:53:41
Postat av: Frugan <3

Men Hannah ! :D

Du är bäst på idrott det vet jag <3 :D

Och du .. VI SKITER I DET ! ;D

puss<3

2008-08-25 @ 17:55:37
Postat av: Jessica

achs, det var väl inte så farligt, bara vi är på G och sjunger johanglans låten :D<3

2008-08-25 @ 22:26:27
Postat av: hannah

jaa simon, det såg nog rätt roligt ut :D

2008-08-27 @ 06:44:03
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/
Postat av: hannah

Susanna, det SKITEER vi i :D

2008-08-27 @ 06:44:23
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/
Postat av: hannah

damdamdamdamdamdmadamdamdma !

2008-08-27 @ 06:44:37
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0