Lugn onsdag =)

Nu sitter jag här i idrottskläder och dricker en kopp vaniljte. Börjar med idrott klockan kvart över åtta. Det kan inte vara meningen att man ska springa runt och fjanta sig  det första man gör på morgonen...Suck.
Efter idrotten har vi en timmes håla. Ganska skönt tycker jag. Slipper man ju i alla fall stressa efer idrotten.
Vid fem över tio har jag slöjd...Ganska segt i två timmar men tänkte jag skulle sticka den här terminen. Jag har bara stickat en gång förut. I femman. Och då gjorde jag en halv vante.
Skulle kanska försök att i alla fall göra klart det jag börjar på idag ;)

Utanför fönstret öser det ner. Och det har det gjort ända sen jag gick upp för en timme sen. Fast jag gillar regn, faktum är att jag älskar det. Men kanske inte att springa runt och ha idrott i det ... Men varför har jag en känsla av att det är precis vad vi kommer göra?
Åh, ja jusstdet. Mina idrottslärare tycker att idrott är heligt och inget ska få stoppa en.


Såhär ser jag ut när jag har idrott ...

Grå jogginvyxor med Hello Kitty, från Bik Bok
Ett grått linne från Nike
Och så har jag vanligtvis en blå hood från Adidas

Nu måste jag kila iväg och packa den här förbannade idrottsväskan.
Puss på er. Hörs kanske på hålan annars efter skolan.

Kommentarer
Postat av: Simon Kronberg

Jag tror inte på att du är så glad när du har idrott (bilden) :) <´3

2008-08-27 @ 19:11:07
Postat av: hannah

neej inte direkt ...xD

2008-08-27 @ 21:02:43
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0