Lördagen i bilder

Lördagen tillbringdes ju som bekant hos Olivia, där vi myste, agerade bartendrar, lagade och åt god mat, myste lite till och åt stora mängder godis. Det är precis så man ska tillbringa helgen.




Efter att jag äntligen hade släppt ifrån mig Olivia dator tog hon över och jag
fick roa mig med lite egopics.




Och eftersom jag är oerhört stolt över min öronpiercing var jag tvungen att
fota den med. Funderar på att göra en till.
Fast idag upptäckte jag att den hade blivit inflamerad så jag blir tvungen att
vara utan ett tag. Får köra bara på örsnibbarna ett tag framöver. Snyft.



Här sitter Olivia och asgarvar åt något på datorn...=)



Hon är härlig den där Olivia =)<3
Saknade Susanna lite igår bara. Men det får bli en annan gång. Det är faktiskt min, Olivias och Susannas årsdag idag. Och väga inte gå härifrån utan att lämna en grattiskommentar... ;)


Vackra Olivia i sin pyjamas. Lägg märke till garderobsväggen med blommor.
Den har jag och Susanna dekorerat åt henne ;)


Jag bland Olivias alla miljontals kuddar. Myyyys.


Så där har ni min lördag i bild ;) Det har varit en jättebra helg. Och nu tänkte jag gå och lägga mig så jag är fit for fight i morgon ;)
Har en ganska fullspäckad vecka enligt mig, med tanke på att mina veckor brukar vara ganska chill kanske det inte säger er så mycket men mer om det i morgon.
Godnattpuss!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha ! Jag ser ut som en gubbe på bilden med min vackra pyjamas.. som jag hatar xD men jaja :D

Kul hade vi igår iaf ! :D

.. Ehhh Mu ! vafan tror du ? ^^

Älskar dej Hannah ! <3

2008-08-31 @ 22:02:13
Postat av: Simon Kronberg

Grattis till årsdan :)

Och du är inte ensam om att sakna Susanna :) <´3

2008-09-01 @ 16:54:21
Postat av: Jessica

omg hannah vad är det för snygg tröja? :D

grattis btw :D

2008-09-01 @ 17:32:09
URL: http://jessyes.blogg.se/
Postat av: hannah

jaa olivia, Muu vad fan troru ? ^^



Simon, vi kan starta en sakna susanna klubb...så kan vi sitta och gråta i ett hörn tillsammans hha , nu var jag rolig xD



jessica, det är en tröja från Storgatan (Vero Moda) :D och taack förresnte :D<3

2008-09-01 @ 20:09:49
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/
Postat av: hannah

jaa olivia, Muu vad fan troru ? ^^



Simon, vi kan starta en sakna susanna klubb...så kan vi sitta och gråta i ett hörn tillsammans hha , nu var jag rolig xD



jessica, det är en tröja från Storgatan (Vero Moda) :D och taack förresnte :D<3

2008-09-01 @ 20:09:50
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0