Kväller...

Jag är ganska trött ikväll. Kunde inte sova alls igår natt. Jag gick och la mig vid tvåtiden som jag burkar göra (på tok för sent jag vet) men då kunde jag inte somna. Eller ja, jag halvsov lite grann i omgångar sådär. Men när mammas väckarklocka ringde vid tjugo över fem gick jag också upp. Ingen mening med att ligga i sängen och glo liksom.
Men då tyckte mamma att jag ändå skulle gå upp och försöka sova lite. Kanske öppna fönstret lite till. Och jag lekte snäll flicka och gjorde det. Tror ni det funkade ? Nej.precis.

Fast efter en evighet eller två måste jag ändå ha somnat eftersom jag vaknakde vid halv elva. Måste börja vända på dygnet nu när skolan snart börjar.
I morgon går jag upp kl nio. Det har jag sagt många gånger nu men i morgon ska jag verkligen göra det.

Titta runt lite på olika sidor alldeles nyss och hittade de här coola tightsen från www.shock.se för bara 79kr st.








Även det här linnet kommer från www.shock.se och kostar 298kr. Coolt eller vad?

Nu tänkte jag kyrypa upp i sängen och läsa en bok eller tidning ett tag.
Så hörs vi i morgon klockan nio. Hoppas jag i alla fall ;)

Puss och sov gott !

Kommentarer
Postat av: Jessica

fan va snygga tights :D<3

2008-08-14 @ 12:34:11
URL: http://jessyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0