Koftjakt !

Nu har jag varit på koftjakt hela dagen. Det känns verkligen som att hösten är på ingång. Då behöver jag en stor mysig och varm kofta att sitta och kura ihop mig i under alla de trista, regniga höstdagarna som väntar.
www.hm.com hittade jag ganska många som jag kan tänka mig faktiskt.
       
          149kr                                    249kr                                 298kr
    

249kr

                                                

Den vita capen på tredje bilden är min favorit. Den ser så himla mysig ut. Fast den grå lite längre koftan är också väldigt snygg...


Hittade även den här mössan på www.hm.com och den blev jag helt kär i . Den kostar 59.50 kr.


Nu tänka jag faktiskt krypa til kojs och försöka sova lite tidigare än vanligt idag. Eftersom skolan börjar på torsdag är det kanske dags att sluta vara uppe till klockan två på nätterna...
Godnatt på er. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Jessica

ahh, mössan var underbar <333

2008-08-17 @ 23:09:45
Postat av: Simon Kronberg

Den vita capen på tredje bilden är min favorit. Den ser så himla mysig ut. Fast den grå lite längre koftan är också väldigt snygg... <--- jag håller med :)

2008-08-18 @ 11:26:18
URL: http://roglebk.nu
Postat av: hannah

ah mössan är syupersnygg ! :D



hihi, tack simon. men jag har så svårt att bestämma mig xD

2008-08-18 @ 11:27:09
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0