Klockan tio ...

Fan också. Vaknade som vanligt av att klockan ringde vid nio. Men då var jag så trött att jag tänkte att jag ska bara blunda en liiiten stund. Självklart sussade jag vidare och vaknade inte förrän nu klockan tio. Suck.

Nu tänkte jag läsa de tre sista sidorna i "Bryta om". Den var faktiskt riktigt bra. Lite seg emellanåt men den blev bättre och bättre. Sen blir det väl frukost och fixa i ordning mig för klockan fem i ett kommer Olivia och Susanna med tåget =)
Olivia ska vara med Peter nu på dagen så jag och Susanna får roa oss själva. Känns som att det kommer tillbringas en himla massa tid på Espresso House. Ska bli mys. =)
Vad har ni för planer för idag?

Nej. nu håller jag på att svälta ihjäl. Så vi hörs senare.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Simon Kronberg

Jag är hos Jonttes mamma med Jontte ofc :)

Hälsa Susanna och Olivia :)<´3

2008-08-15 @ 16:17:43
URL: http://roglebk.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0