Johan Glans =)

Hela kvällen har jag spenderat med att kolla på "Stockholm live" klipp på youtube. Johan Glans är lätt roligast av allihop. Sen är han ju skåning också. Det gör ju det hela ännu bättre.
Nej men, jag tror jag har hittat en ny favorit.
Särskilt roligt är det när han pratar om citykor ... och darth vader. =)

Jag och Jessica diskuterade om Björn Gustavsson eller Johan Glans var bäst. Svårt att bestämma sig. Jag menar vem gillar inte Björn Gustavsson? Men båda är lika roliga, fast på lite olika sätt. Men för mig är nog Johan Glans lite mer favorit =)

Tittade förresten på "Pussycat dolls" idag. Ni vet det här programmet där ett gäng tjejer ska tävla om vem som får vara med i den nya gruppen "Girlicious"...Eller förresten, vem har inte hört talas om det ?
Ja i alla fall. Det är inget jag brukar titta på. Råkade bara snubbla över det idag. Och jag kan berätta att det är underhållning på hög nivå. Det enda de där tjejerna gör att berätta om hur bra de själva är, och inget fel i det, men när man dessutom snackar om hur mycket alla andra suger så blir det bara patetisk.

Jaja, nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig. Ska upp vid åtta i morgon. Ska med Felicia till sjukhuset. Sen blir det nog lunch på något trevligt ställe.

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag älskar Johan Glans ! :D Fast sen är ju inte björn helt fel heller ;)

2008-08-20 @ 18:35:37
Postat av: hannah

men johan är smäppet roligare faktiskt :D ahha :p

2008-08-20 @ 21:38:03
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/
Postat av: Susanna

Jag har sätt Johan glans :D

Snart ska jag se Björn Gustavsson med !:D <3

2008-08-25 @ 18:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0