Jag är ett geni! =)

jag fixade problemet med ITunes. Just nu är jag väldigt stolt över mig själv. Jag är ju vanligtvis inte så bra på sånt här med datorer och sånt...I och för sig så hade det här nog varit rätt lätt och fixa för någon annan men... nu är det ju mig vi pratar om.

I morgon kanske jag får träffa Stella igen. Hon åkte ju tillbaka till Göteborg i måndags men hon klarade inte av att vara borta från oss härliga skåningar för länge så hon fick åka och hälsa på i fredags igen ;) Men i morgon åker hon faktiskt tillbaka för resten av den här sommaren. På riktigt denna gången. Så jag känner att jag vill passa på i morgon en stund innan de åker igen.

Förresten så har Olivia glömt ett supercoolt halsband här där det står "Not for sale" på. Dt tänker jag ...hm, låna lite grann. Bättre det än att det bara ligger i sin ensamhet på mitt skrivbord.

Nej, nu måste jag faktiskt sova. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Olivia

haha ojsan :P Men låna du de så mkt du vill :) tänk bara på att de går sönder hela tiden :P Och hälsa stella ! <3

2008-08-17 @ 10:01:15
Postat av: hannah

haha...tack :)<3

jaa det ska jag om jag ska träffa henne idag :D

2008-08-17 @ 10:39:20
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0