Hitz for Kidz ;)

Hej!
Hann inte blogga i morse eftersom det blev väldigt stressigt i mitt huvud när jag fick vet att jag förväntades vara klar att åka till Helsingborg en halvtimme efter att jag vaknat. Men det fixade sig och nu sitter jag hemma hos Olivia och lyssnar på Hitz for Kidz....Jaa, ni läste rätt.
Vet inte riktigt varför vi lyssnar på den. Vi hade helt enkelt den och det är rätt roligt att lyssna på sån skit som man älskade när man var liten ;)

Ikväll ska vi kolla på Harry Potter och vräka i oss en massa onyttigheter. Med risk för att bli stämplad som tönt nu så tänker jag avslöja att jag älskar Harry Potter. Särskilt Ron och Hermione...

Men nu ska jag visa Olivia roliga klipp på youtube. Vi hörs sen igen tror jag.
Puss !


Kommentarer
Postat av: jessica

då är vi två hannah.

åtminstånde, sagan om harry potter 3.

hahahaha <3

2008-08-30 @ 19:26:02
Postat av: Simon Kronberg

Ikväll ska vi kolla på Harry Potter och vräka i oss en massa onyttigheter <----

1. Hoppas du sett alla filmerna, annars är du "lite" efter ;)

2. Det är ju såå nyttigt med godis, speciellt dom med "Gelatin" som ju alla vet vad det består av ;)



Nej jag bara retas med dig, du får äta slakterirester om du vill ;)



Hälsa Olivia, Puss & Kram :) <´3

2008-08-30 @ 22:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0