Hittat en kofta !

Jag stack ner till stan vid två-tiden för att möta upp Felicia efter hon slutat jobba. Vi gick rundor i stan och tittade lite, Letade efter koftor båda två. Felicia skulle visst titta efter en halsduk trots att hon redan har typ ...tio stycken ;)
Inne på "Jeanskompaniet" hittade jag faktiskt en jättesnygg, mysig stickad kofta.
Så nu vet jag inte om jag ska köpa någon av de från H&M eller den... Vilket problem.

Jaja, nu ska jag vara lite social med Felicia.
Vi hörs sen,
Puss!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Nej du Hanna, jag räknade faktiskt mina halsdukar nu när jag tog fram dem. Och jag fick det till att bli tolv, men fler behövs det!



Puuss! <3



(Mycket bra blogg min snudie)

2008-08-18 @ 19:20:12
Postat av: Simon Kronberg

Inne på "Jeanskompaniet" hittade jag faktiskt en jättesnygg, mysig stickad kofta.

Så nu vet jag inte om jag ska köpa någon av de från H&M eller den... Vilket problem.

<-- Har du bild på den från "Jeanskompaniet"

2008-08-18 @ 22:04:25
URL: http://roglebk.nu
Postat av: hannah

nej jag har ingen bild på den (:

Men kommer nog att köpa den så då får du sen den :)



och Felicia... du och dina jäävla halsdukar :p

2008-08-18 @ 22:47:36
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0