Hemma från Väla

Stella och jag kom hem från Väla för en stund sen. Vi shoppade loss på Akademibokhandeln. Eller ja, jag shoppade loss där. Stella var lite mer hm...ekonomisk.

Jag hittade två jättefina Betty Boop- mappar. Så slipper man de extremt fula mapparna man får i skolan. Ni vet de där som trillar sönder efter en veckas användning....
Hittade även en annan söt mapp. Kände att jag behövde en till ;)
Sen blev jag överlycklig när jag hittade en penna med rosa bläck! Aldrig mera trista anteckningar säger jag bara!
Och två anteckningsböcker råkade slinka med också =)
Fast den med Betty Boop på är från Gallerix

Här är alla mina fina inköp ;)


Och nu sitter jag här i Stellas knä och bloggar. Hon hade nog tänkt kolla på datan men nej, jag tog över. Och det fanns ju ingen annanstans att sitta så...

Nu ska jag nog vara lite social med Stella här. Vi hörs ikväll. Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: jessica

aaaaaaaah, så heta!

kommer klottra på dem var berädd på det ;>

2008-08-10 @ 16:45:59
URL: http://jessyes.blogg.se/
Postat av: Simon Kronberg

Asså, varje gång jag FÖRSÖKER förstora bilderna du lagt ut så står det ;



404 Not Found



The page you requested could not be found,

please check your spelling and try again.



If you think you've found an error, please let us know.



Yours sincerely,



blogg.se





Jag får damp på det :O

2008-08-10 @ 21:03:21
URL: http://roglebk.nu
Postat av: Jessica

hahaha. precis när jag hade satt mina händer, kom jag på att det kunde vara ngn som var gigantisk lik dig bakifrn. Men tur som jag har var det du ;> <3

2008-08-10 @ 21:28:59
URL: http://jessyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0