Hemma från skolan...

Shit, vilken jobbig dag det har varit. Jag har varit så trött och så bara en massa sega ämen. Det enda som var någorlunda kul var franskan. Där fick vi i alla fall göra något. På de flesta andra lektionerna satt vi bara och lyssnade på när lärarna pratade om vad vi skulle göra det här året och bla,bla,bla...Ja, och så fick vi en massa böcker och sånt.


För att göra det hela lite roligare satt jag och tatuerade Jessica på So:n :)

Och jag blir så trött på vissa i min klass som alltid, alltid håller på och skriker, springer runt och jaa, beter sig som om det var dagis...
Till exempel idag. Jag satte mig bredvid Jessica på sista lektionen och förberedde mig på en lugn billektion, som de brukar vara, Men nej, då sätter de igång att skrika, fälla dumma kommentarer om allt och göra allting utom att koncentrera sig på det de skulle. Det slutade med att nästa gång får vi inte sitta såhär längre. Jag som hade fått en bra plats vid Jessica :(

Förresten vi skulle rita en symbol för oss själva på bilden och jag hade svårt att komma på något. Då tänkte Evelina vara hjälpsam och säger:
Evelina: Rita...ehm... ja, rita en michelingubbe! :D
Hannah: Hm, taack så mkt... jag tänker aldrig mer prata med dig :p

Men nu måste jag skynda mig om jag ska hinna med allt som ska fixas för ikväll.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Jessica

du får rita en ny idag (: <3

2008-08-25 @ 00:10:45
URL: http://jessyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0