Helsingborg idag ... igen

Har varit i Helsingborg nu ännu en dag. Hade mycket trevligt tillsammans med mina flickor. Vi gick till McDonalds och åt lunch som vanligt. Sen blev vi förföljda av några danska killar som ville fotta oss. Vilket vi inte tyckte var en så bra idé. Men jag tror de gjorde det ändå...;)

Nu sitter jag i mitt rum och gör absolut ingenting. Jo, jag försöker läsa "Bryta om" men det går inge vidare...Har svårt att koncentrera mig på den.
Tror jag ska ta ett bad senare och bara koppla av lite. I morgon bär det av till Väla med pappa. Ska köpa nya idrottskläder...Ska ha idrott tre gånger i veckan till hösten! Va?! Vafan är det för jävla trams?! Jag svär på att om jag någonsin får tag på den människan som kom på det så ska han eller hon få en sån jävla utskällning att idrotten skulle ryka från schemat fortare än någon hann säga "fotboll".

Jaa, jag är inte direkt ett fan av idrott vilket ni kanske förstår. Men det finns inte mycket jag kan göra åt eländet mer än att köpa lite snygga idrottskläder som kanske kan göra det lite roligare.

Men skriver mer senare. Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, ehm tre gånger i veckan? ;> <3

2008-08-12 @ 00:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0