Hej tisdag !

Godmorgon alla!
Hur är det mer en tisdag som denna?
Tisdagar brukar ju var trista dagar men jag är lycklig, lycklig, lycklig. För vi har ingen idrott idag!
Däremot ska vi börja med vårt decartema på svenskan. Först ska vi läsa deckare, sen ska vi se en deckare och självklart skriva en deckare. Det ser jag fram emot. Jag som älskar att skriva.
Lånade en bok av Camilla Läckberg som hter "Stenhuggaren". Kanske ska läsa den i skolan tänkte jag om inte skolbiliotikarien kan hjälpa mig att hitta någon bra. Har ju läst "Isrpinsessan" av Camilla Läckberg innan och den var jättebra. Inte alls sådär förutsägbar som många andra. Ni vet sådär, när man fattar halvägs in i boken vem som är mördaren.

Och idag efter skolan blir det faktiskt inte Espresso House. För omväxlings skull. Nej, idag ska jag bara hem och...ja, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Kanske finns någon trevligt människa i skolan som vill träffa mig eller så är jag ensam. Time will tell ;)

Men nu måste jag kila iväg och fixa mitt hår. Det blev lite bråttom här.
Puss och kram, vi hörs sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0