Hej på er...

Nu har jag tråkigt. Jag lagade nyss middag.Blev köttfärsbiffar med potatis och sås. Eller om man nu kan kalla det sås...haha, den blev totalmisslyckad. Den brukar faktiskt bli bra...Gud vad sur jag blir när saker inte funkar.
Jaja, det gick att äta. Huvudsaken i alla fall,

Ja, idag har jag som sagt varit i stan på Thehuset där Felicia jobbar. Stressade som bara satan för att hinna med bussen som gick kvart i ett. När klockan var 12.44 rusar jag ut ur huset och börjar springa mot bussen. Precis då kommer pappa hem från farfar och frågar om jag inte vill ha skjuts. Och ja, det ville jag ju.
Alltså hade jag stressat sönder till ingen nytta.
Men i alla fall. Var sen på Thehuset med Felicia i en timme tills hon slutade. Måste ha luktat på nästan vartenda te de hade. Fastnade till slut för en som hette "Blåbär & Youghurt" så jag tvingade Felicia att köpa med sig lite hem. Det var faktiskt väldigt gott. Tror jag ska köpa lite sånt till mig själv med. Bra att ha lite te sen när hösten börjar på allvar.


Felicia i arbete.

På tal om det så har det ju verkligen kännts som att hösten har kommit nu den senaste veckan. Men idag var det faktiskt hyfsat varmt igen. Jippie!
Fast hösten är ju ganska mysigt på sitt sätt med.Bara lite tråkig i längden.

jag längtar faktiskt lite efter att skolan ska börja igen. Jag börjar bli utråkad. Hm, om jag blir utråkad av att ha sommarlov nu undra då hur utråkad jag kommer vara efter första veckan i skolan ?

Men nu ska jag snart åka til farfar. Alltid trevligt.
Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: you know who.

vanilj & annanas är mums som te! <3

2008-08-14 @ 00:14:41
URL: http://jessyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0