Goodmorning ;)

Ännu en härlig dag på g... hm, regnet fullkomligt öser ner utanför mitt fönster. Det är ganska kallt. Ja min vänner, nu är det officiellt. Hösten är här.

Men det gråter vi inte för. Regn är faktiskt ganska mysigt. Jag gillar faktiskt regn.Liksom, vem bestämde att just regn skulle klassas som dåligt väder. Och sol som bra väder. Kan ju lika gärna vara tvärtom. Beror ju på vem du frågar.

På tal om något helt annat förresten så klarade jag faktiskt nästan av det här med att gå upp klockan nio i morse. Jag vaknade klockan nio. Men jag kunde inte förmå mig att gå upp ur sängen förrän tjugo i tio. Men men, jag var i alla fall vaken vid nio.

Nu kommer snart Felicia hit tror jag. Vi hörs sen
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0