Godnatt tisdag ;)

Har faktiskt glömt bort bloggen lite idag. Förlåt, jag skäms.

Idag fick jag reda på en mycket rolig sak. Gissa vad jag ska göra på tisdag om en vecka ?
Då ska jag sjunga! Fattar ni hur jag har längtat hela sommaren efter att äntligen få sjunga. Iihh, det ska bli så himla roligt. Jag har redan börjat med min countdown =)

Idag har jag i alla fall varit i skolan. Förvånande ellerhur?
Nej men, det var okej idag. Börjde på deckartemat på svenskan. Så jag läste min bok jag hade med hemifrån. Ska fortsätta nu snart tänkte jag. Verkar vara riktigt bra.

I morgon har jag en riktig lugn dag. Börjar i och för sig med idrott. Vilket är hemskt men nu har jag i alla fall klarat av det värsta, löpningen. Bara 1000 meter kvar och jag kan säga så mycket som att även om jag är dålig på båda delarna så tycker jag mycker mer om att springa långt.
Efter idrotten har vi en timmes håla. Hej långtråkighet. Tur att man bor nära skolan då, så kan man åtminstonde gå hem och kanske fräscha upp sig lite. Har ni också märkt att även om man duschar ordentligt efter idrotten så känner man sig aldrig 100% fräsch eferåt?
Det måste ha något att göra med miljön i omklädningsrumen att göra...Uäh.

Sen hade jag planer på att sticka en halsduk på slöjden efer hålan. Kan behöva en halsduk och eftersom jag inte stickade förra året passar det ju ganska bra.
Och matten efter slöjden blir nog också bra. Jag har faktiskt börjat gilla matte nuförtiden. Förut hatade jag det. Nu har vi en jättebra lärare så jag tycker det är rätt roligt faktiskt.
Slutar redan 14.00 i morgon. Så vi hörs då
Godnattkram till er!


Såhär ser förresten min nya kofta och väska ut, ute i världen ;)
Snygga ellerhur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0