Godnatt!

Nu har jag suttit och lyssnat på Rihanna i flera timmar här. Fan vad bra hon är! Skitcool också. Helt klart min nya favorit. Efter Måns Zelmerlöw då såklart. Det är något speciellt med honom alltså.

Men tänkte faktiskt krypa i säng nu och läsa nya numret av "Frida" som pappa var omtänksam nog att köpa till mig idag. Lustigt hur "Frida" alltid får mig på bra humör.
Och jusstdet! Får inte glömma att ladda kamera och Ipod. Mycket viktigt att jag kan föreviga min och Stellas sista dag tillsammans denna sommaren. Japp, sorgligt men sant. På måndag åker Stella tillbaka till Göteborg och jag får inte träffa henne mer denna sommaren. Men tack för ännu en underbar skånesommar! =)
Jag får komma och hälsa på henne i Göteborg i vinter eller något. Tänkte att vintern kunde vara mysigt. Det mesta är ju så tråkigt då, Så då kunde man ju pigga upp sig lite med ett Göteborgsbesök. Men vi får se.

I morgon ska vi i alla fall till Väla och handla skolsaker tillsammans. Stella och jag alltså. Är det bara jag som längtar lite till skolan? Kanske inte precis till skolan men liksom till att allt ska komma igång igen. Dansen och sången till exempel. Sången har jag verkligen saknat under sommaren. Varje tisdag har jag bara velat cykla iväg och sjunga. Men snart så! Snart börjar det igen!
Och så ska jag konfirmera mig i höst också. Något jag ser fram emot. Var ju egentligen helt emot det innan. Ville verkligen inte. Men sen nu i våras när man skulle bestämma sig så helt plötsligt kände jag att jag ville konfirmera mig, och man ska ju gå på magkänslan ellerhur ?

Men nu måste jag faktiskt sova.
Puss på er. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Simon Kronberg

Är det bara jag som längtar lite till skolan? <----- ja det är bara du, inte jag iaf (a)

2008-08-10 @ 13:01:12
URL: http://roglebk.nu
Postat av: jessica

Är det bara jag som längtar lite till skolan?

lite jag med här, kul och träffa dig varje dag juh :D<3

2008-08-10 @ 13:13:53
URL: http://jessyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0