Godmorgon lördag ! =)

Godmorgon!
Vaknade för en stund sen. Är rätt trött så idag blir det nog bara mys med Olivia. Kanske ska sova hos henne ikväll, om allt går enligt planerna.

Igår var i alla fall roligt. Folket verkade gilla maten, som jag mycket stolt kan meddela att jag hittat på själv.
Efter maten blev vi lite flummiga och satte på en massa dålig musik och dansade loss. Jag och Amanda körde en mycket rolig "dans" till en massa High School Musical. Det mest pinsamma av allt är att jag faktiskt kan alla låtarna utantill.
Vad ska ni alla göra idag ?

Men nu ska jag nog dra och vara lite social med Olivia.
Vi hörs sen, bilder kommer senare ikväll när jag fått de av Amanda
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Simon Kronberg

Vad ska ni alla göra idag ? <-- Lite sent att svara kanske, men jag ska va med Älskling (Susanna ofc ;)



Själv då ? (om du kmr ihåg (a)

2008-08-24 @ 20:20:37
Postat av: hannah

jag var med olivia :D sen kollade jag på film med grannarna :D sen åt jag ben & jerry's :D

2008-08-24 @ 20:28:22
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/
Postat av: Simon Kronberg

ben & jerry's är vad ? ;)

2008-08-24 @ 20:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0