Gårdagen och gårdagens outfit ;)

Ja, jag vet att jag sa att jag skulle blogga igår. Men jag hade så fantastiskt roligt hela tiden att när jag till slut kom på att jag skulle bloggat var klockan tre på natten och jag var trött som en gris. Förlåt.

Det hela började i alla fall igår med att jag och Susanna gick till Espresso House, efter att ha spionerat lite på Peter och Olivia blink,blink, för att ta en fika. En fika som råkde bli tre timmar lång. Alexandra dök också upp och gjorde oss sällskap innan hon skulle hämta upp sin pojkvän på stationen.


Jag med min latte =)

Efer fikan stack jag och Susanna hem och efter ett tag kom Olivia också. Alltid lika roligt med er flickor <3
Vi åt en god middag som pappa hade lagat bestående av kött, pommes, hemmagjort tsatziki och min stora kärlek...vitlöksbröd =)
Sen ville naturligtvis Olivia ha chips. Jag känner ingen annan människa som tycker om chips lika mycket som hon gör.
Så vi gick till coop för att köpa hennes älskade chips och pratade om hur mycket vi skiter i allting.
Vi sprang över en fotbollsplan och skrek : Vi skiiiiter i idrott. Och vi skiiiiter i fotboll och basket och löpning och...
Olivia : Var det bara jag som blev anfådd ?
Susanna och jag : neej. vi också..
Olivia, Susanna och jag : Och vi skiiiter i kondition.

Ja, normalt...

Fast det gör vi egentligen inte. Det är faktiskt viktigt att ha hyfsad kondition. Och att träna. Bara inte i skolan när alla glor på en och tror att de är mycket bättre. Vilket de faktikst är också...

Här är gårdagen outfit:

Jeans från Rut. m. fl
Hood från Bik Bok
Skor från Skorett
Armband från H&M
Och under hooden har jag ett linne från MQ

Nu ska jag läsa lite.
Vi hörs sen
Kram!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hannah !

Vi skiter i det ! Vi skiter i skolan , vi skiter i Slöjd, Vi skiter i Matte, vi skiter i idrott.. vi skiter i godis..gör vi inte nej.. inte godis ! <3 HAHA <3

Tack för att ni finns flickor <33

Älskar er ! <3

2008-08-16 @ 20:40:53
Postat av: Simon Kronberg

jag tror du skrev fel ; "Jag med min latte" det ska väl va "Jag med min blatte" ? ;)



(förlåt alla utlänningar, men jag var lixom tvungen)

2008-08-16 @ 21:34:05
URL: http://roglebk.nu
Postat av: hannah

det roligaste av allt är att du verkligen själv tycker att du är rolig simon :D haha, puss och kram :D<3

2008-08-17 @ 01:12:22
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/
Postat av: hannah

jaa, susanna VI SKIITER I DET ... man inte godis nej inte alls ...<3



Älskar er med mest :D<3

2008-08-17 @ 01:12:49
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0