Fredag =)

Visst känns det alltid lite bättre att gå upp på fredagar? Spelar ingen roll om man, som jag, blev tvungen att gå upp klockan kvart över sex. Det känns alltid bättre ändå. Bara för att det är fredag.

Nu sitter jag här med en kopp te, som för övrigt redan hunnit bli kallt, och har precis blivit klar. Ja, precis klockan är halv åtta och jag är redan färdigfixad. Jaja, jag får väl sitta och läsa klart min fridatidning i en halvtimme innan det bär iväg till skolan.
Idag har jag först svenska, vilket jag brukar tycka är ganska kul, sen blir det SO med göran. Det beror ju lite på vad man håller på med men de brukar också vara helt okej.
Vid elva har jag franska. Det ska bli roligt. Jag gillar franska =) Direkt efter lunchen kl kvart över tolv ska jag ha teknik för första gången...Så jag återkommer med vad jag tycker om det.
Och sen avslutar jag med bild. Kan ju vara ganska skönt sådär fredag eftermiddag med lite bild.

Men herregud vad jag kommer stressa sönder efer skolan. Jag slutar tio i tre och då ska jag först hem sen ska jag städa hela huset, dusha, fixa hår och smink, klä på mig och förbereda maten...Hur ska detta gå?!
Nej, men det fixar sig nog.
Nu ska jag kila ner och se om det finns mer te i tekokaren.
Puss och kram, vi hörs vid tre =)

Här kommer dagens outfit.

Jeanskjol från H&M
Tights från Miss Sixty
Linne från MQ
Kofta från Only
Grönt blomhalsband från Ur&Penn
Grönt halsband från Snö
Guldhalsband som jag har ärvt
Silverhalsband jag fått i present

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0