Fredag igen =)

Godmorgon allihop!
Hur mår ni idag?
Jag mår skitbra, det är ju trots all fredag. Då kan man väl inte låta bli att vara på bra humör?
Fast jag har en skittråkig dag i skolan idag...Fast det kanske bara var så förra fredagen i och med att vi inte riktigt kommit igång då. Hoppas det.
Vi har svenska först i alla fall och då skulle vi bara ha ett skiriftligt läxförhör och sen skule vi läsa resten av lektionen. Naaajs.
På So:n skulle vi nog gå igenom allt med romarriket och sånt...Jaja, det är bara att hålla ut ;p
Fast franskan blir nog kul. Det är den för det mesta faktiskt. Om än lite långtråkig i mellanåt...

Tekniken och bilden som vi har efter lunch tänker jag inte ens kommentera.Låt oss säga som så att det inte dirket är mina favoriter...

Här är dagens outfit:

Linne från H&M
Jeans från Rut m. fl.
Kofta från H&M
Silverhalsband som jag fått i present


Och såhär ser jag ut när jag sjunger på morgnarna ... eller jaa, såhär ser jag ut när jag sjunger överhuvudtaget..
haha ;p

Men nu måste jag kila, hörs sen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0