Dagen outfit =)

Tog en himla tid för mig i morse att göra mig i ordning. Hela jag är väldigt seg idag. Kan bero på att jag har så tråkigt,
Såg förresten på Oprah medan jag åt lunch. Det handlade om att det man sänder ut till resten av världen får man tillbaka. Så om jag sänder ut att jag duger som jag är så tycker andra också det.
Hm, låter ganska vettigt tycker jag. Inspirerande i alla fall.

Nej,nu ska jag nog gå och göra mig en kopp te. Det är ju höst nu och sånt gör man på hösten.
Tjingelling =)

Här kommer dagens outfit.

Kjol från JC
Kommer inte ihåg var jag köpt thigtsen
Linne från MQ
Rött halsband från Åhlens
Grönt halsband från Snö
Grönt blomhalsband från Ur&Penn
Rosa armband från H&M


Kommentarer
Postat av: stella

shit så fint ! (:

2008-08-21 @ 21:16:15
Postat av: hannah

hihi, tack =)

jag gillar också den :D

2008-08-21 @ 22:34:41
URL: http://asinnersdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0