Bästa året ever ! =)

Hej!
Vetni? Jag har hittat en kofta tillslut. Provade den på "Jeanskompaniet" idag, Men den var inte så snygg som den såg ut på galgen. Kragen var supersnygg men sen var det bara en knapp på den längst ner så det blev liksom en ...stor glipa över magen. Hon som jobbade där kom fram till mig och sa: Visst är den dum? Jag förstår inte varför den liksom är öppen.
Och nej, jag håller med henne. Jättefult ju. Tycker jag.

Till slut hittade jag en på "Valentin" och som inte det var nog köpte jag också supersnygga långa benvärmare. De kommer användas flitigt av mig i höst kan jag tala om.

                                    
Min nya kofta. Visst är den supermysig?       Och benvärmarna =)

Och i morgon bär det av till skolan. Känner mig faktiskt inte så deppig över det som jag borde. Nej, i stället känner jag mig taggad. Jag ska verkligen ge allt i år. Inget ska få stoppa mig. Inte ens idrotten. Och okej, jag är inte bäst på idrott. Men man kan faktiskt inte vara bäst på allt. Jag ska ha ett fantastiskt roligt och bra år. Det tänker jag se till. För ingen annan kommer göra det åt mig. Full fart säger jag bara!

Hm, nu lät jag som värsta fotbollstränaren. Men saken är den att det är sant. Om jag vill ha ett skitbra år så får jag se till att få det.
Men först måste jag ju komma ur sängen i morgon bitti. Det är det första problemet... ;)
Kanske vore smart att inte somna för sent idag...
Jaja, vi hörs i morgon!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0