Jag hittade det!

Hej på er =)
Nu har jag och Stella precis kommit hem efter en heldag på stan...igen. I går var jag ju inte så nöjd eftersom jag inte tyckte att jag hittade något snyggt. Men idag. Idag är jag skitnöjd och glad.
Det hela började med att jag gick in på Bik Bok och bestämde mig för att köpa en hoodtröja som jag sett där igår. Sen fortsatte jag och Stella mot Nordstan men slank in på Topshop på vägen. Där hade de rea och jag hittade en vit topp och en gul t-shirt med Snobben på ;) Supergullig. Slutade med att jag köpte t-shirten.
Sen blev jag hungrig så jag tvingade med mig Stella till Espresso House, jag lockade henne med en varm choklad ;) jag köpte en scones och satt och drömde om en skitsnygg fuskpälsväst jag precis sett på Gina Tricot. Jag ville verkligen ha en sån. Men jag hade inte riktigt råd med det. Inte utan att bli ruinerad.
Men...jag hittade en lösning på det med. jag gick helt enkelt och lämnade tillbaka hoodtröjan och köpta västen i stället.

Ni vet att jag sa i morse att jag letade efter något men inte visste vad. Det var den. Västen alltså. Så nu är jag skitglad och nöjd med dagens inköp.
Nu ska jag gå och hjälpa Stella att duka, sen blir det en dush och sen ska vi poppa popcorn och titta på Definetley Maybe, som verkar bra.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: j.

Definetley Maybe är sjukt bra :D

2008-10-28 @ 21:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0